دی بی شان مرد - زنده باد دارن شان!
دارن شان در صدو نهمین شانویل ماهانه در مورد نام مستعار خود چنین می گوید!
دی بی شان مرد - زنده باد دارن شان!
"من هنگامی که انتشار سری کتاب بزرگسالان خودم رو در سال گذشته در کشور انگلستان آغاز کردم، تصمیم گرفتم که این کتاب رو با نام مستعار دی بی شان انتشار بدهم!
من به این دلیل از این نام مستعار استفاده کردم چون میخواستم برای خوانندگان واضح باشه که این کتاب برای خوانندگان خردسال نیست.
در آن هنگام ناشر من هارپر کالینز شروع به دلیل آوردن برای نگه داشتن نام دارن شان برای کتابها کرد! که این نام میتواند یک تشویقی برای خریدن کتاب باشد!
اما من بر این بودم که اولین کتاب از سری بزرگسالانم را با نام دی بی شان به چاپ برسانم!
ماه قبل ناشر آمریکایی من لیتل براون از من پرسید که آیا تو نمیخواهی از نام دارن شان برای انتشار کتاب" حرکت دست جمعی مردگان (کتاب اول از سه گانه شهر)" برای انتشار در کشور ایالات متحده آمریکا در سال آینده استفاده کنی؟
در ابتدا من این طرح پیشنهادی رو قبول نکردم - اما من به این نتیجه رسیدم که استدلال هایی رو که هارپر کالینز ناشر کتابهای من در انگلستان مطرح کرده بود رو قبول کنم!
ادامه خبر -->
سپس من تصمیم گرفتم که انتشار کتاب بزرگسالانم رو با نام دی بی شان متوقف کنم در عوض در تمامی عنوانها من از نام دارن شان برای انتشار کتابها استفاده میکنم!
من مطمئن نیستم که ناشران کتابهای من در کشور های دیگر چه کار خواهند کرد اما من شک دارم که آنها توی خط کشور های انگلستان و ایالات متحده باشند! و همچنین تمامی عنوان های کتابهای من از این به بعد نام دارن شان را بر روی خود خواهند داشت! البته به این نکته باید بسیار توجه داشت که واضح است که این کتاب برای خوانندگان بزرگتر من است!
یکی از مزایایی که انتخاب نام دارن شان برای این کتاب دارد این است که من میتوانم این کتاب را نیز در وبسایت رسمی ام قرار دهم! و این برای من خیلی راحتر است تا اخبار و توضیحات را در باره این کتاب در سایتم قرار دهم!
من تا سال 2010 وبسایت دی بی شان رو پشتیبانی میکنم! ولی بعد از آن اخبار و اطلاعات مربوط به این کتاب و نام مستعار را به سایت رسمی خودم یعنی دارن شان می آورم!
پس کتاب دوم از سه گانه شهر با نام " Hell's Horizon "که در 20 مارچ 2010 انتشار می یابد و همچنین کتاب سوم از این سری با نام City of the Snakes - هر دو با نام دارن شان به چاپ می رسند!
دی بی شان مرد - زنده باد دارن شان!
"من هنگامی که انتشار سری کتاب بزرگسالان خودم رو در سال گذشته در کشور انگلستان آغاز کردم، تصمیم گرفتم که این کتاب رو با نام مستعار دی بی شان انتشار بدهم!
من به این دلیل از این نام مستعار استفاده کردم چون میخواستم برای خوانندگان واضح باشه که این کتاب برای خوانندگان خردسال نیست.
در آن هنگام ناشر من هارپر کالینز شروع به دلیل آوردن برای نگه داشتن نام دارن شان برای کتابها کرد! که این نام میتواند یک تشویقی برای خریدن کتاب باشد!
اما من بر این بودم که اولین کتاب از سری بزرگسالانم را با نام دی بی شان به چاپ برسانم!
ماه قبل ناشر آمریکایی من لیتل براون از من پرسید که آیا تو نمیخواهی از نام دارن شان برای انتشار کتاب" حرکت دست جمعی مردگان (کتاب اول از سه گانه شهر)" برای انتشار در کشور ایالات متحده آمریکا در سال آینده استفاده کنی؟
در ابتدا من این طرح پیشنهادی رو قبول نکردم - اما من به این نتیجه رسیدم که استدلال هایی رو که هارپر کالینز ناشر کتابهای من در انگلستان مطرح کرده بود رو قبول کنم!
ادامه خبر -->
سپس من تصمیم گرفتم که انتشار کتاب بزرگسالانم رو با نام دی بی شان متوقف کنم در عوض در تمامی عنوانها من از نام دارن شان برای انتشار کتابها استفاده میکنم!
من مطمئن نیستم که ناشران کتابهای من در کشور های دیگر چه کار خواهند کرد اما من شک دارم که آنها توی خط کشور های انگلستان و ایالات متحده باشند! و همچنین تمامی عنوان های کتابهای من از این به بعد نام دارن شان را بر روی خود خواهند داشت! البته به این نکته باید بسیار توجه داشت که واضح است که این کتاب برای خوانندگان بزرگتر من است!
یکی از مزایایی که انتخاب نام دارن شان برای این کتاب دارد این است که من میتوانم این کتاب را نیز در وبسایت رسمی ام قرار دهم! و این برای من خیلی راحتر است تا اخبار و توضیحات را در باره این کتاب در سایتم قرار دهم!
من تا سال 2010 وبسایت دی بی شان رو پشتیبانی میکنم! ولی بعد از آن اخبار و اطلاعات مربوط به این کتاب و نام مستعار را به سایت رسمی خودم یعنی دارن شان می آورم!
پس کتاب دوم از سه گانه شهر با نام " Hell's Horizon "که در 20 مارچ 2010 انتشار می یابد و همچنین کتاب سوم از این سری با نام City of the Snakes - هر دو با نام دارن شان به چاپ می رسند!
+ نوشته شده در دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۸۸ ساعت 15:56 توسط پرنس تاریکی
|